Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Υποσχέσεις

Οι υποσχέσεις σου στερέψαν; Καλύτερα. Δεν θέλω άλλες, μπούχτισα. Τα «θέλω» σου με χόρτασαν. Ψεύτη. Το ξέρω πως έχεις κι άλλες. Μη μ’ ακούς, ποτέ δε χόρτασα. Δεν υπάρχει κορεσμός. Δώσε μου μία ακόμα κι ας μην είναι από τις καλές, την αγοράζω όσο κοστίζει. Οι τσέπες μου ξεχειλίζουν απόγνωση και δάκρυα, την αγοράζω. Και στο πορτοφόλι έχω μπόλικο κάλπικο έρωτα, την αγοράζω. Πόσο κοστίζει πια; Τότε τις μοίραζες τζάμπα. Πάνε στην τράπεζα, ορίστε το κλειδί. Μα αφού η καρδιά μου δεν έχει κλειδαριά και το ξες καλά. Μπαινόβγαινες όποτε σου κάπνιζε. Ορίστε τώρα σου δίνω και τα κλειδιά και τα συμβόλαια και στην πουλάω. Μόνο δως μου μια απ’ τις υποσχέσεις σου. Ας είναι απ’ τις φθηνές, τις ψεύτικες, τις νοθευμένες…δε με νοιάζει. Μόνο δως την μου. Μ’ ακούς που σου φωνάζω, θα παρακαλάω στα χείλη σου και θα ζητιανεύω στο κρεβάτι σου, δως την μου. Αφού έχεις πολλές το ξέρω, δως μου να γεμίσω τις νύχτες μου. Τα τσιγάρα μου τελειώνουν γρήγορα και έτσι κι αλλιώς οι υποσχέσεις σου με σκοτώνουν πιο γρήγορα από αυτά. Δώσε μου. Πρεζάκι με κατάντησες. Τώρα δώσε. Τα δάχτυλα μου τρεμοπαίζουν στην σκανδάλη, δώσε.
"Ευχαριστώ. Θα ξανάρθω σε δυο βράδια. Αντίο."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ratings and Recommendations by outbrain