Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Και…Ξεκινάμε…..

Να μια ακόμα απόδειξη του τι είμαστε!

Θύματα των νέων τεχνολογιών…Θύματα? Βαριά λέξη…εθελοτυφλούντες ακόλουθοι ίσως?

Τράβα καιρό-πολύ καιρό για την ακρίβεια- όλη αυτή η ιστορία των ιστολογιων। Τα πρώτα μάλιστα δημιουργήθηκαν καπου εκει γυρω στο 1998 έτσι για την εγκυκλοπαιδική γνώση। Κι όμως εγώ μόλις πρόσφατα τα ανακάλυψα! Και αμέσως μόλις ξεμπέρδεψα με τα όλα όσα εμπόδιζαν την δημιουργία ενός (γνωστά και ως πανελλήνιες εξετάσεις) έσπευσα να καταχωρήσω ότι πληροφορίες υπήρχαν για το θέμα blog στον σκληρό μου δίσκο και γρήγορα – αστραπιαία μάλλον- να προβώ στην δημιουργία του δικού μου προσωπικού ιστολογιου.

Γιατί?

Έλα μου ντε? Γιατί?

Πιθανόν να αποτελεί την αφορμή για να μη σταματήσω να γράφω…(Τώρα που τελείωσε και το μάθημα της έκθεσης εξάλλου δύσκολα θα βρεθεί άλλη ευκαιρία για γράψιμο τέτοιου είδους).

Πιθανόν βέβαια να πρόκειται για καθαρή επιδειξιμανία την οποία κατά γενική ομολογία δεν μπορώ να την εκφράσω στις διαπροσωπικές μου σχέσεις.

Μπορεί πάλι να είναι η ανάγκη για δημοσίευση και γνωστοποίηση κειμένων και κριτικών που σπάνια έρχονται ως θέμα συζήτησης τα σαββατόβραδα με αποτέλεσμα να μένουν σκονισμένα (τρόπος του λέγειν) σε φάκελους του pc με ονόματα όπως «διάφορα» «άλλα» η ακόμα χειρότερα «φξετ4τηβ» (à προφανής έλλειψη άλλων γενικών τίτλων).

Μπορεί επίσης να μου τράβηξε το ενδιαφέρον λογω της έλλειψης ιστορικού ημερολογίων. Ναι! Είμαι και γω από όλους αυτούς που αρνούνταν πεισματικά να κρατήσουν οποιοδήποτε είδους ημερολογίου στο οποίο θα καταχωρούσαν σκέψεις, γεγονότα και χαριτωμένα στιχάκια κατά τα παιδικά τους – και κυρίως κατά τα εφηβικά τους- χρόνια. Oπότε μια νέα μορφή ημερολογίου, ηλεκτρονική αυτή τη φορά, και διαθέσιμη προς ανάγνωση σε οποιονδήποτε (πιθανότατα στα 5-10 άτομα τα οποία έχω ενημερώσει για τη δημιουργία του μπλογκ για να μαστε λίγο πιο ρεαλιστές) μου φάνηκε για κάποιο λόγο ανεξήγητα δελεαστική।

Ίσως πάλι να έπαιξε ρόλο η Carrie με το άνετο και σικ στυλακι «γράφω όλη μέρα στο laptop μου για ότι μου καπνίσει γιατί …είμαι συγγραφέας» κατά την διάρκεια 6 κύκλων sex & the city τους οποίους έχω βαλθεί να δω μονοκοπανιάς(!)

Ίσως τέλος γιατί πολύ απλά ελπίζω να γίνω και γω – ως άλλη Λίτσα- σίριαλ η ακόμα καλύτερα γαλλικό indie ταινιακι।(οι προτιμήσεις δεν κρύβονται)।


Η αλήθεια είναι πως σίριαλ δεν πρόκειται να γίνω (thats sad) λογω συνειδητής απόφασης μου εκ των προτέρων να απέχω από οποιαδήποτε άμεση παράθεση προσωπικών δεδομένων. Η ανωνυμία εξάλλου ήταν ένα ακόμα δέλεαρ για τη δημιουργία του blog.

Επομένως η μόνη πειστική εξήγηση για τη δημιουργία αυτού του blog είναι αυτή που ανέφερα έξαρχης. «Εθελοτυφλούντες ακόλουθοι της μόδας των νέων τεχνολογιών». Στη συγκεκριμένη περίπτωση ωστόσο θα κρατήσω μια σχεδόν εξολοκλήρου θετική στάση απέναντι σε αυτή τη νέα τεχνολογία η οποία κατά την προσωπική και ταπεινή μου άποψη έχει πλήθος πλεονεκτημάτων ,και θα προσπαθήσω να νιώθω λιγότερο άκριτος ακόλουθος της (βλέπε facebook) και περισσότερο ενημερωμένος και δημιουργικός οπαδός της.(βλέπε personal blog).

«Και λοιπόν? Ποιο θα είναι το περιεχόμενο του blog?» - εύλογη απορία.

Λοιπόν αρχικά έχουμε ως βασικό συστατικό ορισμένα δοκιμια (ναι μπορώ πλέον να το παίξω και γω Παπανούτσος) και άρθρα (τα οποία δεν ξέρω αν μπορούν να χαρακτηριστούν ως άρθρα από τη στιγμή που δεν δημοσιεύονται στον έντυπο τύπο αλλά who cares?) γενικού ενδιαφέροντος..

Στη συνέχεια προσθέτουμε μερικά κείμενα περί μουσικής ,περί τεχνών αλλά και περί επικαιρότητας.

Αναμειγνύουμε και προσθέτουμε σιγά σιγά αρκετά όμορφα τραγούδια και φωτογραφίες για ένα καλύτερο αισθητικό (και ακουστικό) αποτέλεσμα.

Σιγοβράζουμε και είναι ώρα για το δεύτερο βασικό μας υλικό…ΣΙΝΕΜΑ! Ταινίες, trailer, νέα, κριτικές, αφιερώματα, σκέψεις και γενικότερα οτιδήποτε ανήκει στη σφαίρα της 7ης τέχνης।

Ανακατεύουμε λίγο ακόμα και προσθέτουμε επίσης αγαπημένα αποσπάσματα βιβλίων, ποιήματα, στίχους, συνθήματα ,παραπομπές ,quotes,κανα ενδιαφέρον επιστημονικό νέο για να ξεφύγουμε από τα πολλά καλλιτεχνικά και...voilà!!!Έτοιμο!

Και…Ξεκινάμε…..


P.s। 1 : Θερμή παράκληση. Μην είστε τσιγκούνηδες. Αφήστε κάποιο σχόλιο…ακόμα και αν δεν έχετε τίποτα απολύτως να πείτε. Τουλάχιστον θα ξέρω ότι κάποιος έχει διαβάσει το blog και ότι δεν κάθομαι και στέλνω τελείως άσκοπα μηνύματα και σκέψεις στον κυβερνοχώρο.

P.s. 2 :Ναι। Συνειδητοποιώ ότι η επιλογή να δημιουργήσω το ιστολογιο αυτό αρχές καλοκαιριού είναι λίγο…ας την πούμε «άκυρη» αφού ήδη προοικονομεται ο περιορισμένος αριθμός αναρτήσεων (λογω καλοκαιρινών διακοπών) αλλά και ο περιορισμένος αριθμός επισκέψεων (επίσης λογω καλοκαιρινών διακοπών) για τους επόμενους 3 μήνες (4 για όλους τους επικείμενους -προφανώς και για όλους τους ήδη- φοιτητές!

2 σχόλια:

  1. <>
    αφού θερμοπαρακαλάς κιόλας σου αφήνω σχόλιο! χαχαχαχα όχι τίποτα άλλο...μην μου βγει και τ όνομα...δεν είμαι τσιγκούνα !! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ratings and Recommendations by outbrain